21 Ekim 2013 Pazartesi

MİYOM

Ne miyommuş arkadaş yaa..Bayramda kök söktürdü bana  :(

Bayramın ilk günü hafif sancılar olmaya başladı.Yorgunluktan heralde fln diye geçiştirdik,sonra sancılar artmaya iki büklüm dolaşmaya başladım.Araştırdık sorduk soruşturduk.Rahim büyüyor heralde dedik.Karnımda sert bişey var.Bebeğin dayandığını düşündük.Perşembe günü ağrılar dayanılmaz oldu ve ben ağlamaya başladım.Böyle olunca acile gittik.Acildede in cin top oynuyor.Ebe hatun dopler gibi birşeyle bebeğin kalp atışlarını bulmaya çalıştı.15 dk fln uğraştı.Küçük olduğu  için duyulması zormuş.Neyse çok şükür duydu.Nst ye girdim fln.Dr arandı.Bişey çıkmayınca ctesi doktoruna görün dediler.Ctesi büyük bir heyecan ve korkuyla doktorun yolunu tuttuk..Dr ne desin : MİYOM bu..Semsert,acı veren,beni iki büklüm gezdiren,bebek sanıp 2-3 sevip sımarttığımız şey miyommuş meğer.Hamilelikle birlikte çıktı bende bu.Arada bir kontrol ediyorduk,dr hep bebekle bi ilgisi zararı olmadığını söylüyordu.Öne gelmiş paşam,oturmuş baş köşeye,bebek altta yazık.. :) Şaka bir yana bebeğe bişey oldu diye ödüm koptu.Ultrasonda gördük rahatladık,onun konuyla hiç ilgisi yok,öyle takılıyor yavrucak.Dr yapılacak birşey olmadığını,bu şekilde idare edeceğimi söyledi malesef.Şimdi iyiyim şükür,arada bir ağrıyor..Tabi sevdik sevdik tepemize çıkardık :) Nur topu gibi 4x6 cm boyuna getirdik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder