31 Ekim 2013 Perşembe

22+0 TETANOZ

22 haftayı geride bıraktık.Zaman bazen çok hızlı geçiyor sanki bazende çok yavaş.Bebeğim büyüyor ve ben mutlu oluyorum.Bu hafta sanki göbeğim daha bi büyüdü gibi geliyor bana.Ama hala toplu taşıma araçlarında kendime yer bulamıyorum :) ozaman sinirleniyorum,ya ben hamileyim kardeş kalkta azcık ben oturayım diyesim geliyor.Göbek hep 6 dan sonra çıkarmış öyle der çok sevgili büyükler.Yani daha var anlaşılan,araçlarda ayakta takılmaya devam..
29 ekim şerefine bebişimize oda takımı bakmaya gittik.Karabağlar meşhurdur malum.Gittik dolaştık yorulduk ettik.Kız bebek takımlarına tabiki öldüm bittim.Kelebekli yatak başlarımı ararsın taşlı mı ararsın aman allahım.Hele ALİŞ diye bi mağaza varki;bayıldım diyebilirim.
Erkek bebişlere malum arabalı,denizcili,ayılı eşekli :) takımlar bol miktarda var.Geleceğide düşünerek unisex bi takım almaya karar verdik.Fiyatlarda mağazasına göre değişiyor.Aslında bence hepsi hemen hemen aynı.2750-3600 tl arası sorduğumuz takımlar.Ne çok pahalı nede çok ucuz.Karar vermekte öyle çok kolay değil.Sanırım bir kere daha bakar alırız artık.Çünkü 1 ay sonra teslim ediliyor.1 ayda mobilyanın kokusunun gitmesi için gerekli.Alınan eşyaların yerleşmesi 2 ay sürecek.
Bizden haberler bu kadar.Bugün tetanoz aşısı oldum.Tansiyon ihtimaline karşı CORASPİRİN başladım,DEMİR hapı devam ediyor.
Oğluşumda arada tekmeler atıyor ve ben çok mutlu oluyorum.Hala karnımda bi bebek olduğunu 4 ay sonra evimize geleceğini idrak edemedim.Tek bildiğim şey ÇOK MUTLUYUM :) Allah isteyen herkese nasip etsin inş.
22+0 31.10.2013
Annecik : 75,8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder