1 Ekim 2013 Salı

:(

Off ne çok olmuş yazmayalı,bunun için çok üzgünüm.Bukadar şeyi yazmamış olmama kızıyorum.Hep aklıma geliyo ama bi türlü yapamadım :( şifremi bile unutmuşum yaa :(

Neyse napalım yazmaya devam inş devam edebilirim.

Bugün 17+4 haftalık olduk..Yorgunluk buhranları 3 ay bitince bittiler çok şükür.Şimdi mutluyum.Sürekli yorgun modum geçti.Acıkınca midem bulanmıyor.Hamilelik hakkaten 3 aydan sonra başlıyor..

Göbiş birazcık çıktı.Sanırım artık bu bebek..Zaten göbekli olduğum için anlayamıyordum.Böyle sivrildi garip bişey oldu.Eğer erkek olduğu kesinleşirse sivri göbek kocakarı teorisine inanıcam.

Cinsiyete gelince dr 2 kontroldür erkek diyo.Ama kesinmi eminmisiniz sorularım karşısında kesin demiyor.Yansıma olabilir diyor hep.20 den sonra kesinleşir diyor.20.haftada gidecektim sırf bu yüzden,ama yurtdışına gidiyor diye 7 ekim de gidicez.18+4 oluyoruz.yine kesinlik olmayabilir :( hem işte burda pipi diyor hemde kesin demiyor.pofff..

Allahtan hayırlısı tabikide.Sağlıklı olsun.Hayırlı bi evlat olsun.Erkek bebeği kabullenemedim ilk başta.Çünkü bilmediğim bişey.Kız olursa daha kolaymış gibiydi.Erkek olması korkutuyordu heralde bilmiyorumki bi açıklaması yok.Ama yavaş yavaş alıştım diyebilirim.Dün oğluma ilk tulumunu aldım.Yavaş yavaş beğendiğim şeyleri alıcam.
İŞTE KÜÇÜK TAVŞANCIK

BUDA ANNECİK 30.09.2013 (17+3)

 01.10.2013 (17+4)
Kilocuklarımıda yazayım nekadar olcaz bakalım...:(

BAŞLAMA KİLO :70
30.09.2013 (17+3) 74.4


1 yorum: