25 Haziran 2013 Salı

HEEEYYYY HAMİLEYİMMM


Tarih : 24.06.2013
Saat:11.45

Malum aylardır kafamda olan tek şey bu.2 adet test almıştım 2-3 gün önce bi tanesini yaptım tek çizgiydi..Regl günüde daha 28.06 . Daha çok yani..Ama insan dayanamıyor.Dün yine aklıma geldi.Aklıma geldiyse kaçışı yoktur o testin :) Hem yapayımda bitsin cumaya kadar bidaha yapamam iyi olur diye düşündüm ve yaptım testi.Yine tek çizgiydi.Poşetini fln attım çöpe.Sonra masaya koydum testi .5 dk fln beklemek gerekiyor.Bekledim.Ve 2.çizgi belirdi.Ama aşırı silik ben bile zor görüyorum.Foto çekiyorum kızlara göndereyim diye.Malum bizim grupta annede var anne adayıda var.Uzman kişi çok yani :)
Fotodada çok gözükmüyor ama onlar gördü.Herkes hamilesin demeye başladı.
Ben tabiki inanamadım çünkü çizgi çok silikti.Heyecan yaptım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım.Kafam allak bullak oldu.Düşünemedim hiçbirşey bir süre.Sonra 2-3 farklı marka test almaya karar verdim.Saniyeler içinde bu karar hastaneye gitmekle değişti.
Evde işimi topladım duş aldım ve attım kendimi yollara.Dolmuş bekliyorum.O esnadaki duygularımı anlatmam mümkün değil.Kalbim sıkıştı bayılacak gibiydim.Hastaneye gittim.Kan verdim.Saat 14.15.Sonuç 2 saate çıkacakmış.2 saat nasıl beklenir.Mail atmalarını isteyip çıktım.Bu 2 saati doldurmak içinde dolandım durdum.Eve geldiğimde saat 16.05.Aradım daha yarım saat var dediler.Ve sonunda mail geldi.

Ve hamileyim..Ama daha 1 haftalık bebe..Herkese 1 haftalık bebemi olur diyorum sürekli :) ama olmuş işte.

Kendim uzuuun bir süre inanamadım.Ve akşama eşime nasıl söyleceğimi düşünmeye başladım.2-3 çift bebek çorabı aldım.Not yazıp testi ekledim hediye paketi yaptım.Geldiğindede verdim..O anları videoya çektim.Çok komikti.Kendiside inanmadı.E tek çizgi bu fln dedi.Raporu gösterdim.Bilgisayarda senmi yaptın dedi.Adam inanmıyor :) Kuranı getirip el bile bastırdı..O bendende şaşkın.Bi bebişim diyor ama yinede inanmıyor.Sanırım biz hala şoktayız.Cuma günü bir daha test yaptırmak üzere karar verdik.Ve o zamana kadar ailelelerimize söylemeyeceğiz.
Peki ya dün annemin beni arayıp,baban ruyasında bebek görmüş bişey mi var yoksa demesi :)

Cuma gününü heyecanla bekliyorum.Herşeyin hayırlısı demekten başka birşey gelmiyor içimden.Şu anda bende heyecanda var korkuda.Çok küçük olduğu için birşey olacak diye korkuyorum.Ama  biliyorum hiçbirşey olmayacak..Ve hayatımın en önemli varlığı artık benimle olacak..

ÇokÇokÇok garip duygular içindeyim.Şimdilik bu kadar..

2 yorum:

  1. ay çok sevindim! allah tamamına erdirsin! :) asıl şenlik ailelere söledikten sonra başlıyo :) ultrasonda kesenin içinde görüp de kalp sesini duyana kadar inanamayacaksınız :) sonrası çorap söküğü gibi :) tebrikler! :)

    YanıtlaSil
  2. Tsk ederimm

    EVt hala inanamiyoruz.zamanin gecmesini doktora gitmeyi dort gozle bekliyorum

    YanıtlaSil