30 Haziran 2013 Pazar

BELİRTİLER

Malum doktora gitmediğim için hamileliğimin kaçıncı günündeyim bilmiyorum.Ama klasik hesaplama yöntemine göre yani son adet tarihine göre 4+4 üm . Çok fazla bilgisizim bu konularda.Öğrenmeye çalışıyorum bu ara..
Test yapmadan önce hamile olduğumu anladınmı diye sorarsanız -HAYIR derim. :)
Çünkü bu süreçlerde sürekli hamile olmayı beklediğin için herşey sana belirti gibi geliyor,ama sonra olmadığını anlayınca yanıldığın ortaya çıkıyor.O yüzden belirti olsa bile anlayamıyorsun.
Tabi test yapılıp hamilelik onaylanınca anlıyosun bazı şeyleri.Benim yaşadıklarım şu anda bunlar :
-Ara ara karnımla kasığım arasına küçük sancılar giriyor.Kısa süreli ama hemen geçiyor.
-Yoğun bel ağrım vardı 1-2 gün sürdü,sonra geçti.
-Çok susuyorum,dilim damağıma yapışıyor bi anda.Sürekli su içiyorum.
-Susamaya bağlı olarakt sürekli wc ye taşınıyorum.
-Karnım şişiyor,normalden fazla gazım var.Bu beni baya rahatsız ediyor özellikle geceleri.
-Bazen yorgunluk
-Fiziksel olarakta göğüsler..Bu her regl öncesi olur zaten ama bu sefer kalıcı gibi.

Şimdilik kendimde gördüğüm belirtiler bunlar.Herkeste değişiyor tabiki..Umarım anneme çekmem bu konuda çünkü kendisi çok fena geçirmiş bu günlerini :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder