27 Kasım 2013 Çarşamba

ŞAFAK :99 25+6

Çift rakamlı günlere düştüğüme inanamıyorum.3 ay kalmasına inanamıyorum.Çok değişik,garip bi duygu bu.Sanki daha yapacak çok işim var zamanım çok azalmış gibi hissediyorum.Bi telaş sardı,bi korktum,bi heyecanlandım.Köşeye sıkıştım :)
Bebişim ise günden güne daha sert hareketler yapmaya başladı.Bazen canımı yakıyo.Bi tarafıma dayandığında orası çok acıyo.Bel ağrılarım arttı.Sabahın 5 inde uyandırıyo..Babasıda artık alıştı,özledim hareket edince haber ver gelip seveyim diyor,hareketlerini yüzümüzde şebek bir gülümsemeyle takip ediyoruz :) Ay ben daha yeni yeni hamile olduğumu anladım sanki.Bugün bir garibim  :)
Ctesi günü çok şükür dr randevumuz var.Şeker yüklemesi yapılacak.Soracak çok sorum var,bu sefer unutmamak için not aldım.İnş herşey yolundadır..

1 yorum: