11 Kasım 2013 Pazartesi

23+4 ALIŞVERİŞ

Geçtiğimiz cumartesi ve pazar bebek odamızı ve arabamızı çok şükür hallettik.Üzerimden büyüük bir yük kalktı.Şimdi odanın gelmesi için dört gözle bekliyorum.1 ayı bulacak gelmesi maalesef.
Birkaç değişiklik olacak,dolap büyüyecek vs.. gibi.Gelince tekrar çekerim zaten.


Buda bebek arabamız : e-bebek te kampanyalı 279 tl idi.Ağır olmaması ve kapandığında yer kaplamaması amacı ile baston model tercih ettim.Özellikle travel sistem arabası olan birkaç kişinin daha sonra onları kullanmayıp  buna geçmeleri sebebiyle tercih ettik.İlk aylarda bebeğin ana kucaklı bir arabada yatması tabiki daha rahat olacaktır.Ama o ilk aylar çabuk geçecek.2-3 aydan sonra buna rahatça yatırırım diye düşünüyorum bakalım,doğru olup olmadığını yaşarak görelim.
Bana gelince hiç anlamadan 1 kilo daha almışım :( sonradan vermesi zor olacak diye korkuyorum..Biraz dikkat etmeliyim.



11.11.2013
Annecik kilo : 77

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder